http://www.zoemakeyourstyle.se/bugg-37771031
IMG_7503

GRÖNA DAGAR
Grönsakswok med blomkålsris och stekt ägg

Blomkålsris
Riv blomkål grovt, stek ett par minuter i oliv- eller kokosolja.
Kryddad med chiliflakes och koriander.

Stek ägg, och krydda osaltat, ta upp och skär i bitar. 
Stek grönsaker och krydda med chiliflakes och koriander. 
Rör ner det stekta äggen och blomkålsriset i grönsakerna. Text o foto Jennie Mortensen

Tofu med Chilli

Idag har jag gjort något spännande till Lunch
jag har provat Tofu och stekt i chilliolja
lite vitlök och peppar
150gram

Vill Du också få fler nya smaker i ditt liv och äta god mat som ger dej en ny känsla?
Registrera dig hos oss så hjälper vi dig med
Livsstilsprogrammet cellRESET    Kom-i-gång du också i 28 dagar 

Fiskdag idag
Fisk i paket
250gram lax alt vit fisk
1 hackat kokt ägg
1 liten klick osaltat smör
färsk dill och svartpeppar
Lägg fisken i folie. Lägg på hackad dill ch ägg och en liten klick smör. Grädda i ugnen i 10-15 min i 180 grader
Njut

Inga resultat när du tränar?
POSTED ON 20 JANUARI, 2019 BY @CELLRESETSWEDEN

Genom åren har jag stött på en hel del personer som upplever att de tränar och tränar men det händer inte så mycket, eller ingenting. Det kan vara väldigt frustrerande även om man vet att det är hälsosamt att röra på sig. Många gånger kommer man inte igång hur gärna man bara vill. Har själv komma igång efter ett längre upphåll. Häng på du på?!
Saker som kan påverka dina träningsresultat:
Du sover för lite eller du har dålig kvalitet på sömnen. En god sömn är viktig för att dina muskler ska få en chans att återhämta sig mellan träningspassen, så du bör försöka få in gott om sömn i ditt schema. Självklart kommer också resultaten bli sämre om du sover så lite att du är trött om dagarna, det är svårt att träna effektivt när man helst av allt bara vill sova. Kanske är det också så att du vill sova men inte kan eller sover oroligt, har svårt att somna, vaknar tidigt fast du inte är utvilad osv. För att kunna sova BRA behöver kroppen energi. Har du energibrister sover du dåligt, hur konstigt det än kan låta. Dålig sömn kan också bero på t ex stress och mineralbrister.
 Du äter dåligt/ fel saker. Maten är grunden för träningsresultat. Det vi äter är vårt bränsle och utan rätt bränsle får kroppen dåliga förutsättningar. Har du en bensinbil tankar du inte med diesel, eller hur? Våra kroppar behöver näring för att kunna fungera. Ett mål för många är att tappa några kg och då kanske man tänker att man ska dra ner på intaget av mat, helt tokigt! Du behöver äta men du behöver äta rätt saker. Att äta för lite kalorier kommer ge sämre resultat eftersom du förmodligen inte kommer ha energi att ta i under träningen.
 Du stressar för mycket. När du stressar mycket kommer du få en större utsöndring av kortisol, vilket bland annat leder till att du bland annat lättare lagrar fett, har svårare att bygga muskler och har större risk att bli sjuk. Förhöjda kortisolnivåer påverkar också sömnen negativt. Om du inte får de resultaten du vill ha kan det vara en bra idé att kolla på din vardag – stressar du mycket? Finns det något stressande moment som du kan utesluta? Men tänk på att stressen över att hinna träna också kan höja kortisolet, så ibland kan det vara bättre att skippa det där extrapasset än att skynda dig till gymmet efter jobbet.
 Du kanske har obalanser i kroppen. Man ska också komma ihåg att träning i sig är en stress för kroppen, men långsiktigt ger träningen enorma hälsoresultat. Om man pressar sig för hårt med olika obalanser i kroppen så blir det ett minusuttag på energikontot, som istället sliter mer på kroppen än gör nytta. Det är därför oerhört viktigt att lyssna på kroppen! No pain – No gain brukar det heta men det gäller verkligen inte om man har obalanser i kroppen.
Jag hade problem inom alla ovanstående områden när mina träningsresultat uteblev. Vad gällde maten så hade jag gjort stora förändringar med förbättringar rent allmänt i mitt mående men jag var fortfarande trött, sov dåligt och föll lätt dit på sötsaker. Min ändrade kost gjorde ingen skillnad på träningsresultaten tyvärr.
Den stora märkbara förändringen kom när jag började ta effektiva näringstillskott. Jag hade innan testat många olika andra varianter men aldrig känt av några resultat. Men nu! Först kom energin rent allmänt och jag började inte testa dem för att få träningsresultat utan för att jag var så galet trött.

Vid tangenterna Eva-Lena cellReset Sweden

cellRESET - ett unikt hormon och viktminskningsprogram.
Ett unikt Livsstilsprogram för varaktigt resultat


cellRESET
Bakom detta Livsstilsprogram står Doctor av Traditionell medicin Aage Stenseth från Norge. Sen har Joachim Heberlein från Tyskland tagit fram cellRESET. 
Följer du programmet är du garanterat en viktvinnare och får bättre hälsa.
cellRESET – Livsstilsprogrammet består av vita och gröna dagar vita dagar då äter du bara protein, vanlig mat och tar näringstillskott och mycket vatten som stödjer kroppens processer.
Gröna dagar då äter du obearbetad mat (proteiner) och grönsaker samt frön och yoghurt. Du tar näringstillskott och mycket vatten nu också.
En cellRESET på 28 dagar består enbart av vita och gröna dagar. De röda dagarna måste du vänta med tills programmet är klart.
För att stabilisera och uppnå varaktiga resultat skall du följa uppföljningsplanen för månad två och tre.
För smala människor som bara skall balansera hälsoparametrar är det ofta tillräckligt med fem till sju vita dagar och därefter vita dagar efter behov.



 

Så här säger några som kört cellRESET

"Jag är aldrig hungrig, tycker jag äter hela tiden och ändå går jag ner i vikt! 
"Jag har känsla av att min hud blivit mycket jämnare
 "Jag har gått ner 17kg och känner mig piggare i huvet och mer "fokuserad" om man kan säga så, och det är ändå något jag strävar efter länge!"
"Min ämnesomsättning är tillbaka i balans"
"Äta 4 gånger per dag - det är ingen svält-diet för mig"
"Jag orkar mer än någonsin, min värk har försvunnit"   
"Måste dela med mig av en positiv händelse för mig. Jag har i 10 års tid haft problem med högt undertryck. Undertrycket har legat mellan 95-100. Typ 140/95 och nu var det 130/80 helt normalt. Första gången på minst 10 år. Viktminskning och näringsprodukter en fantastisk kombination"